اکسین درمانفروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و زیبایی
دندانپزشکی

در خرید کمپرسور دندانپزشکی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

در خرید کمپرسور دندانپزشکی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

در خرید کمپرسور دندانپزشکی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

خرید هر وسیله ای معمولا با دقت خاصی از سوی خریدار انجام می شود ،اما هنگامی که یک وسیله با سلامت چندین نفر در ارتباط باشد قطعا حساسیت موجود نیز چند برابر می شود، در این مقاله سعی شده تا مواردی که در خرید یک دستگاه کمپرسور دندانپزشکی موثر است مورد بررسی قرار گیرد .

عوامل تاثیر گذار در خرید کمپرسور دندانپزشکی

  • هزینه اولیه خرید کمپرسور
  • برند و کیفیت کمپرسور
  • سطح صدا
  • تامین قطعات و لوازم جانبی و تعمیر و نگهداری
  • شرایط نصب کمپرسور اویل فری
  • ایمنی و بهداشت
  • ظرفیت تولید هوا
  • در نظر گرفتن احتمال افزایش ماشین آلات در آینده
  • علت اهمیت کیفیت هوای فشرده در مراکز دندانپزشکی
  • دندانپزشکی ها هم مانند تمام مراکز درمانی، مکانی است برای بازیابی سلامت بیماران و به همین دلیل بهداشتی بودن کلیه ابزار ها و دستگاه های موجود از اهمیت بالایی برخوردار است. همان طور که قبلا هم توضیح داده شد، کمپرسور دندانپزشکی، کمپرسور بدون روغن است و توصیه می گردد در مراکز دندانپزشکی به هیچ عنوان از کمپرسور روغنی موجود در بازار استفاده نگردد و دلیل اصلی آن این است که در کمپرسور های معمولی از ترکیب روغن و رطوبت و رسوب آن محلی برای تجمع و رشد باکتری ها به وجود می آید.

الزاماتی که باید در کمپرسور دندان پزشکی رعایت گردد:

تمام قطعات کمپرسور دندانپزشکی به خصوص قطعات متحرک داخلی باید گرید لازم دندانپزشکی را داشته باشند.

الکتروموتوری که در کمپرسور دندانسازی استفاده می گردد حتما باید اویل فری (Oil Free) باشد و طبق مقررات وضع شده بر مراکز درمانی، استفاده از کمپرسور معمولی در دندانپزشکی ها کاملا ممنوع گردیده است.

به دلیل بهداشتی بودن هوای تولید شده در کمپرسور دندانپزشکی، مخزن ذخیره هوای آن نیز باید در مقابل خوردگی ها مقاوم باشد و به همین دلیل سطح داخلی مخزن با لایه ای از جنس اپوکسی پوشانده می شود.

برای اینکه رطوبت جمع شده در مخزن به طور کامل تخیله گردد، احتیاج است هرچند وقت یکبار به وسیله شیر تخلیه این عمل انجام پذیرد.

توصیه می گردد از کمپرسوری استفاده گردد که در خروجی دارای رگولاتور کنترل فشار و فیلتر نهایی باشد تا هوای خروجی کاملا مطمئن به یونیت دندانپزشکی ارسال شود .​

تیم اکسین درمان آمادگی خود را برای عرضه بهترین و با کیفیت ترین کمپرسورهای دندانپزشکی با به روز ترین فناوری های علم پزشکی و همچنین ارائه مشاوره قبل از خرید برای همکاری با مطب یا کلینیک دانداپزشکی شما اعلام می کند ؛ برای بهره مندی از این خدمات با  شماره ۰۱۶۹۳۳۸۵۳۴ تماس بگیرید.

فکر خود را اینجا بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *