اکسین درمانفروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و زیبایی
دندانپزشکی

رمز نگهداری اصولی از کمپرسور اویل فری

کمپرسور دندانپزشکی

رمز نگهداری اصولی از کمپرسور اویل فری

نگهداری اصولی از هر وسیله ای می تواند مانند به اندازه ی هزینه ی دوباره و حتی چندبرابری یک دستگاه جدید برای دارنده ی آن صرفه ی اقتصادی داشته باشد کمپرسور یونیت دندانپزشکی نیز یکی از تجهیزات مهم در این شغل است که نباید به سادگی از آن گذشت.

در پوآر یونیت صندلی دندانپزشکی‌ ممکنه به این مشکل بر بخورید که آب و‌ هوا باهم قاطی شوند ، تا حالا به علت آن دقت کردید؟

گاهی اوقات وقتی شما دکمه هوا رو روی پوآر دندانپزشکی یا به اصطلاح سرنگ فشار می دید به جای اینکه هوا خارج شود آب هم کمی همراه هوا خارج می‌شود، وممکنه وقتی شما کار کامپوزیت یا کارای زیبایی انجام می‌دهید، کار شما رو خراب کند.بیشتر افراد دلیل این خرابی رو نمی دانند عمدتا این اتفاق در مطب‌هایی می افتد که فضای محدودی دارند و کمپرسور باد رو (که تأمین باد یونیت ها رو انجام می‌دهد ) در فضای بسته ای، مثلا در کمد یا کابینت جاگذاری می‌کنند و برای کاهش صدایی که درهنگام کار دارد درش رو می بندند تا صدا خارج نشود.کاملا این موضوع اشتباه می‌باشد.چون کمپرسور باید یک راهی برای تأمین هوا داشته باشد، و زمانی که بدون هوا کار میکند، محفظه کمپرسور دچار تعریق می‌شود و وارد کمپرسور می‌شود و هوایی که به یونیت می‌رسد رطوبت دارد، همین رطوبت تبدیل به آبی می‌شود که از پوآر شما زمانی که دکمه هوا را میزنید خارج می‌شود و شما حدس میزنید که حتما پوآر خراب می‌باشد.

راهنمایی برای افزایش عمر کمپرسور

  • تهویه و مکان مناسب را در نظر بگیرید
  • بطور منظم مخزن خود را تخلیه کنید
  • توان و ظرفیت کمپرسور شما با میزان استفاده شما هماهنگ باشد
  • اطمینان حاصل کنید که سیستم شما صحیح و محکم است
  • تعمیر و نگهداری منظم

درایر کمپرسور

درایر کمپرسور هوا انواع ویژه‌ای از سیستم‌ها را شامل می‌شود که به طور خاص برای حذف آب موجود در هوای فشرده طراحی شده‌اند. در واقع عملکرد درایر بدین صورت است که هوای فشرده را از بخار پاک می‌کند. فرآیند فشرده سازی هوا باعث افزایش دمای آن می‌شود و در نتیجه شاهد بخار آب خواهیم بود.  هوای فشرده به طور کلی در دمای بالا داری  رطوبت نسبی ۱۰۰٪  می‌باشد.  با خنک شدن هوای فشرده ، بخار آب درون مخزن (ها) ، لوله‌ها ، شیلنگ‌ها و ابزارهایی که در قسمت‌های پایین دستی کمپرسورها  قرار دارند متراکم می‌شود. وجود بخار آب هوای فشرده در این تجهیزات می‌تواند باعث اختلال عملکرد در فرآیندهای حساس صنعتی و همچنین کاهش طول عمر تجهیزات شود به همین دلیل از درایر کمپرسور هوای فشرده استفاده می‌شود.

تیم اکسین درمان آمادگی خود را برای عرضه بهترین و با کیفیت ترین کمپرسورهای دندانپزشکی با به روز ترین فناوری های علم پزشکی و همچنین ارائه مشاوره قبل از خرید برای همکاری با مطب یا کلینیک دانداپزشکی شما اعلام می کند ؛ برای بهره مندی از این خدمات با  شماره ۰۱۶۹۳۳۸۵۳۴ تماس بگیرید.​

فکر خود را اینجا بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *