اکسین درمانفروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و زیبایی
زیبایی

انواع فرکشنال و بررسی تفاوت های آن ها

انواع آر اف فرکشنال

انواع فرکشنال و بررسی تفاوت های آن ها

دوستداران جوانسازی پوست همواره به دنبال انجام بهترین روش برای بازیابی زیبایی و جوانی از دست رفته ی خود هستند و در این میان که نام آر اف فراکشنال به چشم می خورد با کمی مطالعه و تحقیق متوجه می شویم که علم پزشکی در این زمینه انواعی از دستگاه های فراکشنال را با خود حمل می کند و لازم است مراجعه کنندگان و متخصصان اطلاعاتی در مورد آن ها داشته باشند. 


آراف فراکشنال معمولی
در آر اف فراکشنال معمولی قدیمی ( غیر سوزنی ) در پروسه جوانسازی پوست صورت تاثیر خیلی آرام و تدریجی است. 
جلسه درمانی آن بسته به وسعت ناحیه ی تحت درمان جلسه درمانی بین ۳۰ دقیقه تا ۲ ساعت طول می کشد و قبل از آراف پوست به طور کامل تمیز شده و پماد بیحسی موضعی روی ناحیه درمان قرار میگیرد.
 
آر اف فراکشنال سوزنی 
در آر اف فراکشنال سوزنی در کسری از ثانیه امواج رادیویی به لایه های میانی و زیرین پوست واردمیشود و بتدریج به علت افزایش کلاژن سازی باعث شفاف شدن پوست تنگ شدن منافذ باز پوست سفت شدن صورت و نهایتا جوانسازی پوست م یشود.
آر اف سوزنی یکی از کم تهاجم ترین روشهای جوانسازی پوست صورت است. از این روش بیشتر به منظور درمان ،اسکار جای جوش ضایعات استفاده می شود.
در آر اف فراکشنال سوزنی تعدادی سوزن همزمان بسیار آرام و بدون درد وارد پوست میشود و مدت بسیار کوتاهی یک دهم ثانیه بعد از ورود سوزنها به زیر پوست و در کسری از ثانیه امواج رادیوفرکانس مستقیم وارد می شوند.
در آراف فراکشنال سوزنی با کم شدن تعداد جلسات درمانی کم (۳) تا ۴ جلسه باعث کاهش جلسات درمانی شده است.

روش کار لیزر CO2 فرکشنال
روش کار این لیزر به این صورت است که پرتوهای تکفام لیزر را با طول موجهای مشخص به لایه ی اپیدرم و درم پوست فرستد. لیزر فرکشنال، سطح پوست را با ایجاد هزاران ستون اشعه که بسیار ظریف هستند هدف قرار میدهد و به هر یک از ستونهای اشعه لیزر MTZ یا
Microthermal treatment zone گفته می شود.

آر اف سه بعدی
یکی از روشهای درمانی موثر و مفید برای از بین بردن اسکارها سلولیت و لیفت پوست آر اف سه بعدی است انرژی امواج رادیو فرکانسی در این روش به لایه های عمیق پوست نفوذ میکنند و به این ترتیب درجه حرارت سلولهای چربی پوست را به صورت کاملا تصاعدی افزایش میدهند همین گرما موجب درمان اسکار و سلولیت میشود.

آر اف ترماژ
آر اف ترماژ یکی از سریعترین و بی خطرترین دستگاههای آر،اف دستگاه آر اف ترماژ است. از این دستگاه هم برای صورت و هم برای بدن استفاده میکنند.

آراف خانگی
آراف خانگی دستگاه آراف خانگی دارای مدلهای مختلفی ،دارد با تهیه آنها میتوانید در خانه این کار را انجام دهید این دستگاهها با توجه به کاربردها و ویژگیها قیمت بسیار متفاوتی خواهند داشت

آر اف پلار.
 این دستگاه برخلاف دیگر دستگاهها بخش وسیع و عمیقی از پوست را تحت درمان قرار میدهد این دستگاه را به عنوان یک روش درمان برای جوانسازی پوست صورت از بین بردن چین و چروک لیفت پوست صورت کم رنگ کردن خطوط اسکار و….. استفاده میکنند

آر اف رافوس
 این نوع دستگاه آر اف یک روش غیرتهاجمی برای لاغری بدن است. از این دستگاه بیشتر به منظور از بین بردن چربیهای موجود در بدن استفاده می کنند.

تیم اکسین درمان آمادگی خود را برای عرضه به روزترین تجهیزات پزشکی بر اساس فناوری جدید علم پزشکی و همچنین ارائه مشاوره قبل از خرید با هدف همکاری با مطب یا کلینیک تخصصی شما اعلام می کند؛ برای بهره مندی از این خدمات با شماره ۰۹۱۶۹۳۳۸۵۳۴ تماس بگیرید.

فکر خود را اینجا بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *