اکسین درمانفروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و زیبایی
زیبایی

چه دستگاهی برای انجام لیزر مناسب تر است ؟

چه دستگاهی برای انجام لیزر مناسب تر است ؟

چه دستگاهی برای انجام لیزر مناسب تر است ؟

نام لیزر موهای زائد همواره با دغدغه و نگرانی مراجعه کنندگان عجین شده گاهی دامن پزشک متخصص را هم می گیرد.تنوع دستگاه های لیزر سبب شده تا استفاده کنندگان و بیماران تحت معالجه به دنبال بهره مندی از بهترین نوع از این تجهیزات باشند اما بهتر است در این امر به خصوص ریش و قیچی به دست متخصصان سپرده شود که با توجه به دانشی که در این زمینه دارند تعیین کنند که کدام دستگاه مناسب شماست.با ماهمراه باشید تا به معرفی چند دستگاه لیزر بپردازیم.


دستگاه لیزر الکساندرایت:
عملکرد لیزر الکس به اینگونه است که طول موج نور با انرژی بالا به ناحیه هدف تابانده می شود و حرارت ایجاد می کند در نتیجه لیزر الکس با فرآیند فوتوترمولیز کار می کند. فوتوترمولیز به این معناست که با استفاده از یک اشعه نوری منطقه خاصی را حرارت دهیم این لیزر تنها ناحیه فولیکول موها را هدف می گیرد و به بافت پوست آسیبی نمی رساند.


دستگاه لیزر دایود:
دستگاه دایود با استفاده از تکنولوژی نیمه هادی نور قرمز رنگی در محدوده ی مرئی تولید میکند که این نوع نور را میتوان موثر ترین نور برای از بین بردن سلول های مو به شمار آورد در دستگاه دایود لیزر در کسری از ثانیه پالس می شود. این شعاع های نوری به ریشه ی مو تابانیده میشوند و با تبدیل انرژی نورانی به انرژی گرمایی در محل برخورد جذب رنگدانه های موجود در ریشه ی مو میشوند و تا حدی آن را گرم میکنند که ریشه ی مو کاملا متلاشی شود که این فرآیند در اصطلاح الکتروترمولیز نام دارد.
لیزر موهای زائد مانند هر تکنولوژی جدیدی که ممکن است مورد سوء استفاده قرار گیرد بسیاری از کسانی که بدون مطالعه قبلی و صرفاً بر اساس تبلیغات یا قیمت ارزانتر اقدام به انجام لیزر موهای زائد کردند را مأیوس کرده است.


دستگاه لیزر NDYAG :
دستگاه لیزر NDYAG از جمله دستگاهه ایی است که طول امواج لیزر آن بسیار بالا بوده و قابلیت نفوذ به لایه های مختلف پوست را دارد. همچنین این لیزر از جمله لیزرهای جامد است که به صورت کنترل شده ای بخشی از سطح پوست را تخریب میکند.


دستگاه لیزر IPL :
آی پی ال یکی از روشهای درمانی است که برای بسیاری از مشکلات پوستی استفاده می.شود از لحاظ عملکرد آی پی ال تقریباً شبیه به لیزر عمل میکند. آی پی ال از فلش لامپهای زنون تشکیل شده که نور چند طول موجی ایجاد می کند. IPL جزء دستگاههای لیزر ،نیست بلکه یک سیستم درمانی است که با پالسهای نوری کار می کند؛ اما عموماً به آن لیزر گفته می شود.


دستگاه لیزر NDYAG :
دستگاه لیزر NDYAG از جمله دستگاههایی است که طول امواج لیزر آن بسیار بالا بوده و قابلیت نفوذ به لایه های مختلف پوست را دارد. همچنین این لیزر از جمله لیزرهای جامد است که به صورت کنترل شده ای بخشی از سطح پوست را تخریب می کند.


دستگاه لیزر IPL :
آی پی ال یکی از روشهای درمانی است که برای بسیاری از مشکلات پوستی استفاده می.شود از لحاظ عملکرد آی پی ال تقریباً شبیه به لیزر عمل میکند آی پی ال از فلش لامپهای زنون تشکیل شده که نور چند طول موجی ایجاد می کند. IPL جزء دستگاههای لیزر نیست بلکه یک سیستم درمانی است که با پالسهای نوری کار میکند؛ اما عموماً به آن لیزر گفته می شود.


دستگاه لیزر سه طول موج:
دستگاه لیزر دایود تیتانیوم در هر ،شات نقاط مختلفی از بدن را هدف قرار می دهد؛ بنابراین رفع موهای زائد با سرعت عمل بالایی صورت میگیرد. این دستگاه با دارا بودن سیستم خنک کننده قوی از آسیب رساندن به پوست و سایر عوارض جانبی جلوگیری می.کند لیزر تیتانیوم نسبت به سایر لیزرها عملکرد منحصر به فردی دارد و با بهره مندی از سه طول موج گوناگون به لایه های عمیق پوست نفوذ می کند

تیم اکسین درمان با عرضه به روز ترین و با کیفیت ترین دستگاه های تجهیزات پزشکی و ارائه مشاوره پیش از خرید آماده ی همکاری و کمک به کلینیک یا مطب زیبایی شماست؛ برای بهره مندی از این خدمات با شماره ۰۹۱۶۹۳۳۸۵۳۴ تماس بگیرید.

فکر خود را اینجا بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *