اکسین درمانفروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و زیبایی
زیبایی

با تبلیغات عجیب و غریب انواع دستگاه هایفوتراپی گیج نشوید

انواع دستگاه های هایفوتراپی

با تبلیغات عجیب و غریب انواع دستگاه هایفوتراپی گیج نشوید

اگر در باره انواع مختلف دستگاه هایفو در گوگل سرچ کنید احتمالا حجمی زیادی از اصطلاحات به سوی شما سرازیر خواهد شد اما واقعا علت تنوع زیاد اسامی و اصطلاحات روزافزون دستگاه های هایفوتراپی چیست؟

توجه داشته باشید که ماجرا آنقدراها هم پیچیده نیست و تمام این سیلی که به راه افتاده صرفا یک سیاست تبلیغاتی است و هیچگونه مبنای علمی یا پزشکی ندارند و هنگامی که یک شرکت تولید کننده قابلیت جدیدی به دستگاه خود اضافه می کند اقدام به نامگذاری های جدید هم می کند.

به عنوان مثال اگر بخواهیم تعریفی در خصوص دستگاه های هایفو ۲ تا ۱۲ داشته باشیم می توان گفت :دستگاههای هایفو امواج را در یک خط ۲۵ میلیمتری ارسال میکنند که به اصطلاح تک خط گفته میشود که تمام برندهای اصلی مثل دابلو کره و یا اولتراپی آمریکا تک خط هستند اما دستگاه های دیگر به تعداد بعدی که در نام گذاری آن آماده خطوط بیشتری در یک شات دستگاه تولید می کند.

دستگاه هایفو لاغری:
دستگاهی است که امواج پس از عبور از سطح پوست بر روی چربی های زیر پوست متمرکز شده و با گرم شدن چربی ها آنها را حذف می کنند. هایفو لاغرى علاوه بر از بین بردن چربی پوست را نیز می کشد.

دستگاه هایفو واژینال:
این دستگاه کاربرد بسیار جدید هایفو برای زنان است. در این روش افتادگی و شل شدگی واژن درمان می شود. هایفو واژینال میتواند در افزایش اعتماد بنفس زنان بسیار موثر باشد.

دستگاه مینی هایفو:
دستگاه های کوچک و قابل حمل هایفو هستند. که در بعضی موارد با تکنولوژی RF نیز ترکیب شده اند. شرکتهای معتبر تجهیزات پزشکی هیچکدام تولید کننده مینی هایفو نیستند و تاثیرات این نوع دستگاه ها نیز مشخص نیست.

دستگاه هایفو خانگی:
این دستگاهها بسیار کوچک و برای استفاده در خانه تولید شده اند برندهای معروف تجهیزات پزشکی هیچکدام هایفو خانگی را تولید نکرده اند. و نتایج استفاده از این دستگاه نیز مشخص نیست.

دستگاه هایفو کلینیکال:
دستگاه های هایفو کلینیکال مقابل دستگاه هایفو خانگی قرار دارند این دستگاه ها برای استفاده در محیطهای پزشکی و کلینیکی طراحی شده اند.

به یاد داشته باشید شرکتهای تولید کننده تجهیزات پزشکی برای فروش بیشتر معرفی می کنند که ممکن است به گیج شدن یا سردرگمی شما میان آن همه اسم و اصطلاح گوناگون ختم شود اما واقعیت آن است که آن ها سالانه تکنولوژی های جدیدی را روانه فضای رقابتی شرکت های تولید کننده تجهیزات یا کلینیک ها می کنند و تاثیر چندانی بر روی اصل فرآیند هایفوتراپی ایجاد نمی کنند و فقط جزئی از بازاریابی آن ها می باشد.

مجموعه اکسین درمان می تواند با عرضه انواع دستگاه های تجهیزات پزشکی به روز و ارائه مشاوره پیش از خرید به مطب یا کلینیک شما کمک کند؛ برای بهره مندی از این خدمات می توانید با شماره ۰۹۱۶۹۳۳۸۵۳۴ تماس بگیرید.

فکر خود را اینجا بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *